Intalnire….de gradul 3

Minunile telecomunicatiilor sunt peste tot.

Stateam duminica asta in fata calculatorului, plictisit de moarte si impins de la spate de unele persoane incercand sa invat cica cacatul ala de atestat. Messul fiind deschis si conversatiile in floare (cam asa se desfasoara la mine orice activitate de scris/invatat/orice altceva ce tine sau nu de scoala) se deschide o fereastra: cine e din Targoviste buzz [mass] de la Anghelos. M-am bagat in vorba cu el, i-am zis ce si cum, ca nus din Tgv da’ sunt p-aproape. Mai in gluma mai in serios zice ca vine sa ma ia. Vorbim noi la telefon, ne intelegem. In timpul asta echipa de shock (ONE Targoviste = EDS ) incepuse sa se adune: Stfn se pregatea, Tudy era in drum spre Tgv de la tzara. Si uite asa a venit Anghelos sa ma ia la o intalnire fulger.

Cum stateam si asteptam, uitandu-ma in lung la drum, observand aburul care iese din asfalt, observ lumina unor proiectoare apoi se aude un “tors de pisicuta”…guess who it was . Dupa ce am facut prezentarile rapid, m-am urcat in masina, cu destinatia Tgv. Imediat dupa ce m-am urcat in masina am fost sfatuit de Medeea sa imi pun centura m-am gandit ca nah, sa nu comentez aiurea la om in masina ca doar nu e a mea, desi mi se parea amuzant pentru ca nu obisnuiesc sa port centura pe bancheta din spate. Dupa ce am ajuns la Tgv imi venea s-o pup pentru sfatul care mi l-a dat (fira-ar ale draq de drumuri din Dambovita, nu cred ca sunt altele mai proaste ca la noi).

Despre calatorie ce post sa zic: one outrageous car + one hell of a driver + 25 km of crapy road  = still a  great an extreme ride . Ce pot spune decat ca am ramas profund impresionat de masinuta in cei 25 de km care i-am parcurs in ea desi nu am vazut chiar tot ce poate am experimentat “a truly american muscle”.

Dupa ce in Tgv ne-am intalnit la un pahar de vorba  in formatie mai mult sau mai putin completa: Anghelos, Medeea, Stfn,Tudy si eu (se puteau si mai multi) si am discutat tot “probleme administrative”  fiecare a plecat spre casa lui.

Desi a fost scurta si spontana, intalnirea a fost misto. Cu putin noroc incepand de la toamna o sa fiu cam 5 zile pe saptamana in Bucuresti asa ca abia astept sa mai intalnesc si alte personaje ONE si nu numai (nu ma cautati, dau eu de voi )

Si cireasa de pe tort, uitati cum toarce “pisicutza lui Anghelos”

Tags: , , , ,

One Response to “Intalnire….de gradul 3”

  1. T**y Says:

    Ce jmecher tipul de la volan … imi pare cunoscut, dar nu stiu de unde… hmm …

    EDS 4ever (^_^)

Leave a Reply

