Bancuri

Un preot mergand pe autostrada vede un magar mort pe drum. Dupa aproximativ un kilometru da de un echipaj de politie. Trage frumos pe dreapta, se duce la politisti si le spune foarte binevoir:

– Ma scuzati dar, cu aproximativ un kilometru in urma am vazut un magar mort pe asfalt. Unul dintre politisti ii raspunde :

– Si ce propui bre, sa il inmortmantam cu popa? 🙂

– Nu taicuta, dar m-am gandit sa anunt familia. 😀

———————————————————–

La scoala invatatoarea ii intreaba pe copilasi cum se comporta ei cu animale. Si incep copilasi sa ridice mana unul cate unul si povestesc cum se comporta ei cu animalele.

Gigel: Eu am fost cu tati in padure si am gasit o pasarica care avea o aripioara rupta. Am luat-o acasa am ingrijit-o, i-am bandajat aripa si cand s-a vindecat am lasat-o sa zboare.

Invatatoarea: Foarte bine Gigel, foarte bine ai facut!

Ionel:  Eu cand am fost cu tati in padure am vazut un pui de caprioara si am vrut sa-l iau acasa , dar tati a zis ca o sa vina mami lui. Asa ca ne-am bagat intr-un tufis si am asteptat si a venit mama lui si l-a luat sa aiba grija de el.

Invatatoarea: Foarte bine  Ionel, foarte bine ai facut!

Bula se tot agita cu mana pe sus. Si invatatoarea se gandeste sa il puna si pe el

Bula: Pai sa vedeti doamna, ca am fost si eu in padure cu tata si dintr-o data a iesit o ursoaica dintr-un tufis.

Inavatoarea: O Dumnezeule, si ce-ati facut ?

Bula: Pai tata s-a luat la trante cu ea si pana la urma a pus-o jos. Si daca tot era jos s-a gandit sa-i faca si figura.

Invatatoarea: Si ce s-a intamplat?

Bula: Nu stiu, dar de atunci ne trezim in fiecare zi la poarta ba cu un pumn de zmeura, ba cu un pumn de mure 🙂

Tags: , , ,

One Response to “Bancuri”

  1. T**y Says:

    La bancuri nu prea am ce comment sa las … un eventual “=)”.

Leave a Reply

