Despre mine si blog

Dupa recentele posturi de ieri mi s-a tot reprosat ca sunt misogin, chiar si unii baieti mi-au reprosat asta. Pai sa vedem cum sta treaba, am facut acest blog pentru a distra lumea, intetntia mea nu e sa fiu misogin ci pur si simplu sa fac lumea sa rada.

Exista vreun termen care prin analogie sa insemne aceeasi chestie ca “misogin” numai ca se refera la barbati nu la femei? Eu pana acum n-am aflat de prezenta lui (da’ nici nu neg prezenta lui)

Cel mai rau e ca eu “n-am valoare” sau probabil ca nu’s vreo vedeta mondena. Pun pariu ca daca vedeati asta pe blogul lui Bendeaca moama ce shmkerie era sau pe blogul lu’ Teo raadeati de lesinati, da’ nu la mine nu se poate, eu sunt misogin. Terminati cu cacatul asta asta, nu sunt misogin, chiar apreciez fetele  mai mult decat arat pe blogul asta (si sunt total de acord cu Ioana : “Si-asa nu puteti trai fara noi :>”)

Cand vedeti auziti, cititi…sau sunteti martori la o gluma nu judecaati daca e porcoasa sau nu sau ce o sa zica lumea despre voi daca radeti sau daca nu luati atitudine impotriva ei, ganditi-va doar daca v-a facut sau nu sa radeti. Anyway nu toata lumea rade la toate glumele asta ar fi culmea, nici nu incerc asa ceva (“cea mai sigura cale spre  esesc este sa incerci sa-i multumesti pe toti”). Nu va place gluma treceti peste, dar cu siguranta ca o sa va placa ceva intr-un final. Chiar daca atunci cand lumea o sa va intrebe ce credeti despre blog voi o sa ziceti : un blog de cacat, da’ bancu’ cu ursoaica a fost bun.

Cred ca o sa iau o mica pauza de aproximativ 2 saptamani, nu de alta dar maine am prima proba din BAC. Bafta la BAC tuturor!!!

2 Responses to “Despre mine si blog”

  1. Timi Says:

    Bafta la BAC si tie hon! >:D<

  2. L. Says:

    Succes!

Leave a Reply

