N-a ras nimeni

Iata-ma aici, in fata PC-ului dupa ce am trecut printr-un BAC de cacat (nu ca ar fi fost cine stie ce, numai  ca e prea mare agitatia pentru el –  ca nu a fost si cazul meu e partea a 2-a) si  o admitere destul de interesanta, concluzionand ca a inceput vacanta.

Pai ce pot sa zic…sa vina vacanta, sunt pregatit. Credeam ca dupa ce o sa termin cu examenele o sa fie libertate, bucurie, distractie si alte alea… Si totusi am realizat ca eram foarte liber si inainte de toate aceste examene, numai ca eram stresat. Acum singura diferenta este ca cerul parca se vede altfel, probabil pentru ca acum am mai mult timp sa-l privesc, pentru ca-i acord mai multa atentie, la fel ca in vremurile de mult uitate cand imi pierdeam destule nopti admirandu-l.

In fine… nu asta e important, important e ca  mi-am dat seama  ca acum chiar nu mai am ce face… in timpul scolii, da poate ca trebuia sa ma trezesc devreme (eu chiar veneam de la primele ore spre deosebire de altii) dar macar intalneam colegii, prietenii, petreceam cateva ore alaturi de ei si de cele mai multe ori era foarte amuzant, distractiv, util, cert e ca avea un scop sau un beneficiu. Dar acum vacanta asta e chiar de tot cacatul, nu prefigurez ca o sa ajung pe undeva, si de distrat ma distrez cum pot dar cam fara succes. Dar daca are cineva chef de un gratar, o iesire de o zi pe undeva sunt deschis la orice sugestie (va dati seama cat de rau ma plictisex).

Concluzia e ca in vacanta asta N-A RAS NIMENI sau cel putin eu n-am ras 😦

Leave a Reply

