Nea Ion “perspicacul” (part 3)

Intr-o seara de duminica (adica acum vreo 10 minute) cobor cu Mosu’ sa ne luam si noi d-ale gurii de la buticul de langa camin cu cele mai rezonabil preturi din cate am vazut pana acum (adica de vreo 1,2-1-5 ori mai mari ca preturile mari, deci cu un adaos de aproximativ 100% fata de cat le achizitioneaza ei de la furnizori). Acest detaliu e oarecum irelevant, probabil pentru ca vanzatoarele sunt certate cu matematica, sau cel putin setatate pe preturile normale, spre norocul nostru :D.

La 5 minute dupa ce am iesit (eu din nou in trening si papuci, tremurand ca un caine ud lasat in frig) ne intoarcem in camin unde era de serviciu fiara neimblanzita a Scorsezeului, cainele de paza al caminului, nea Ion “indubitabilul”. Cand sa intram in camin realizam ca usa era blocata de o tipa care era legitimata de nea Ion in ciuda faptului ca saraca taraia dupa ea ditamai valiza (detaliu foarte incriminator in opinia lui nea Ion). NE strecuram noi pe langa ea, vazandu-ne de treaba noastra cand fiara neimblanzita, Cerberul ASE-ului, ne opreste pentru a ne legitima. Bineinteles ca declaratia mea a fost ca merg in vizita, ridicand piciorul sa-i arat papucii si painile din mana, moment in care inteligenta din capsorul mic si intunecat a lui nea Ion a rabufnit (eu fiind chiar nevoit sa fac o manevra evaziva pentru a nu fii improscat cu inteligenta ucigasa de altfel mult prea greu de digerat pentru creierul meu incomparabil inferior celui al lui nea Ion) facandu-l sa-mi ceara buletinul in cazul in care merg in vizita (IQ-ul atinsese apogeul, se apropia vertiginos de zero, dupa care pe principiul randamentelor marginale descrescatoare si-a continuat deplasarea spre locul lui obisnuit, la minus infinit).

Dupa cateva ironii fine dar nu prea (adica pana si cel mai retard om  s-ar fi prins ca fac misto de el) si discutii despre politica si votul de azi ne-a lasat sa plecam, asta bieninteles dupa ce i-am arat legitimatia de camin.

Leave a Reply

