Concluzii in noapte

Stau aici, intrebandu-ma oare ce caut  cu adevarat… nici eu nu mai stiu exact ce vreau.  Stiu insa ca azi a fost o zi productiva in ceea ce priveste observarea diverselor fenomente ce ne inconjoara, prin urmare am tras mai multe concluzii.

1. Calculatoarele. Whadda fuck, in Romania chiar SE strica fara sa le strice NIMENI, one second you’re trying to install the god damn windows after sever usual crashes, next thing you know is that after a totally unexpected reboot, your graphics board is toasted, at least from a preliminary looking. Adica vreau sa zic ca windowsul e de cacat, daca era bun de prima data, nu trebuia reinstalat mereu si mereu. Promit ca de acum o sa incerc sa cred lumea cand imi spune “mi S-A stricat calculatorul” fara sa ii fi facut ceva anume.

2 Cafeaua. This shit realy works.:|  Mai auzisem eu de efectul placebo si alte alea, dar cafeaua asta isi face treaba de a ma tine treaz cu un real succes, nu e doar o impresie (motiv pentru care eu scriu articolul asta la ora 3:00 AM). A doua chestie despre cafea, stiam ca aia de la automatele scolii e proasta, dar cum nu am prea avut termen de comparatie pana acum nu aveam o idee prea bine conturata, acum insa o vad cam ca pe o apa murdara de zat.

3 Sesiunea. Cacatul asta se pare  ca ii afecteaza pana si pe cei mai miserupisti dintre noi fara sa isi dea seama. Crize, isterie, o oarecare impresie de lipsa de timp (mai tarziu se va adeveri aceasta impresie). Whadda fuck mai ceva ca o isterica la PMS, mai ceva ca nu mai recunosc unele persoane, inclusiv eu.

Ca o concluzie de ansanblu, facultatea e de vina. Poate aerul de Bucuresti, poate poluarea din el 😀 ceva e oricum, nu stiu ce e, nu stiu cat o sa dureze, singura chestie de care sunt sigur e ca ma schimba…ce-o sa se intample??? metoda celor mai mici pitici sigur nu are cum sa determine asta, nu pentru ca piticii sunt prea multi (ceea ce in principiu ar fi bine daca am sta sa gandim dpdv statistic)  ci pentru ca sunt ditamai uriasii :))

Bafta tuturor, fie ca e vorba de sesiune, BAC (oralele sunt pe 15 feb pt cine nu stie) sau  de viata in general!

One Response to “Concluzii in noapte”

  1. Ioana Says:

    “Cafeaua” de la automatele din scoli e … putin spus extraordinar de proasta… esteee… cum sa zic, o jignire adusa cafelei : ))

    Bafta in (pre)sesiune! 🙂

Leave a Reply

